onsdag 23 februari 2011

Dag 27 Tisdag.

Lämnade stora A på förskolan idag, han såg lite trött ut var i valet och kvalet om vi skulle ta en hemmadag istället men han ville så gärna gå, så han fick det.
Då kunde ju jag dessutom gå långpromenaden igen med grannen. :)
Det var så himla trevlig väder, kallt men underbart fint!

Jag har lite tur med stegen, dessa dagar då jag lämnar A på förskolan så blir det inga problem att få ihop stegen.
Förskolan ligger ungefär 1 km från vårt hem, så bara det blir 4 km på en dag, när jag dessutom tar promenaden  med grannen så kommer jag ofta upp i 18-19000 steg. Kan tillägga att dessa dagar är jag ganska slut i kroppen på kvällen. Drar dessutom A i pulka och har vagnen med lilla a, ev. bär jag henne i sjalen.

Snart är 1/3 av dessa 12 veckor avklarade. Än så länge är jag jätte nöjd, både med reslutat och med hur det går med maten, den är god och jag är väldigt sällan hungrig. Det är skönt.
Ramlar i sängs som vanligt, 21:13 släckte jag lampan. Zzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar