måndag 21 februari 2011

Dag 25. Söndag.

Idag blev det inte många steg, 4500... Inte bra men det blir lätt så när man har en innedag.
Våran dator mår inte så bra, så jag håller på för full att förbereda den på en omformatering, dessutom har CD/DVD spelaren/brännaren pajat så jag ska försöka mig på att installera en ny sån.
Fast just nu gruvar jag mig mest för att jag ska försöka hitta en att köpa, vet inte ens vad de kostar, om det ens lönar sig. Det återstår att se.
Jag önskar bara att dagarna hade fler timmar, skulle behöva lite egna timmar att lägga på detta projekt och några timmar att sova lite mer på. Båda barnen har varit oroliga några nätter, även på dagarna.
Lillan har bara sovit ca 20 minuter åt gången sen är hon vaken 3-4 timmar och är jätte trött och gnällig. Mindre roligt och ganska uttröttande.

Må så gott alla kämpar!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar! Kul att hitta en till Itrim-bloggare!
    Kommer att titta in och kolla hur det går för dig!
    Heja heja! :)
    //Sussie

    SvaraRadera