torsdag 24 februari 2011

Dag 28. Onsdag. Inställd träning och hemma vägning.

Jag tycker verkligen veckorna rusar förbi, dags för vägning igen på hemma vågen och denna veckas resultat - 1,8 kg. Jag är superduper nöjd, trodde verkligen att det skulle stanna av mer eftersom detta var första veckan med LCD maten men det har tickat på ändå. Det känns bra! Strax över 10 kg ner! Tjo ho! Bara 12 kg kvar!

Skulle egentligen har tränat med en vän idag för första gången men hon var tvungen att jobba över så det blev inget. Innerst inne så hade jag hoppats på att det skulle bli inställt, är lite slutkörd i kroppen för tillfället plus att jag har massor att göra hemma (latmasken som talar :) ) Går man dessutom och lägger sig kl 21:03 (det blir bara värre och värre) så hinner jag ju inte så mycket efter att barnen har somnat.

God natt på er!
Kämpa på!

2 kommentarer: