tisdag 1 mars 2011

Dag 33. Måndag

Jisses vad fort veckorna går. Redan avverkat 33 dagar.
Tyvärr fick jag huvudvärk igår efter träningen, vet inte om det beror på att jag druckit för lite vatten eller om det bara är en av mina vanliga migrän attacker.

Inga steg att räkna med idag, usch jag måste skärpa mig, kan ju inte hålla på att fuska med stegen hela tiden!
(men det är inte roligt att gå med huvudvärk och dessutom soligt väder...)
Dessutom har det stannat av i vikten igen men denna gången ska jag skita i det för det lossnar nog säkert igen.

1 kommentar:

  1. Ja tiden går så himla fort :-) Jag är oxå lite dålig på att gå mina steg varje dag.. men men
    Åh jag står oxå typ still.. skittåkigt rent ut sagt! :-( men som du skriver att bättre att skita it för klart att det lossnar!
    Bra jobbat!!

    SvaraRadera