måndag 28 februari 2011

Här uppdateras det sällan!

På grund av extrem tidsbrist så händer det just inget på bloggen just nu... Trist.
Jag hinner precis med att läsa hur ni andra kämpar och står i, ni är så duktiga!!!

Jag har varit ganska lat dessa dagar. Dag 29 torsdagen så hann jag precis med en lång promenad innan de ringde från förskolan och berättade att A var så trött så trött. Jag hämtade honom och vi mös inne resten av dagen.
Han verkar ha nån förkylning på g, eller rättare sagt så är det som om han inte har kommit ur den gamla förkylningen.

Fredag, dag 30 spenderades inne, klarade inte steg målet idag...

Inte heller på lördagen blev det några steg att tala om. A har inte blivit sjuk direkt men han är så himla trött och hängig, han har varit så i nästan 2 månaders tid nu med en liten topp nu, stackarn.
Jag tänker ge det en vecka till sen måste jag nog kontakta Bvc, känner mig lite orolig eftersom har är en extremt aktiv liten kille annars.

Söndag, dag 32. När hela familjen sov vid 2 tiden på dagen (!?!) så smet jag iväg och tränade på Itrim, körde verkligen hårt med mig själv, så himla skönt. Körde extra mage och rygg efteråt, tycker fortfarande att det är svårt att få till ordentlig träning på det i cirkeln.
Det blir ganska tydligt att Östersund inte är så stort, i min Itrim grupp så var det flera som jag känner så där halvt om halvt och några som jag känner igen. Idag efter träningen så kommer barnmorskan som tog emot A när han föddes, in. Lite festligt faktiskt.

Med maten går det bara bra, käkar inte bara Itrims mat utan bl.a. Modifast men det hade jag tänkt skriva om i ett annat inlägg. När det nu blir ;)

Må så gott alla och tack för kommentarerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar