torsdag 27 januari 2011

Dag 1- Tjo ho nu är jag igång!

Jag bestämde mig ordentligt strax innan jul att jag skulle börja på Itrim och som vanligt så tog jag inte tag i det på en gång utan väntade till i början på januari att höra av mig till dem, trodde väl att jag skulle få börja på en gång men det fanns ingen ledig plats förrän den 2 februari. Så nu har nästan hela januari gått och jag var rädd att jag skulle tappa geisten men jag känner mig super taggad!
Var ner på morgonen och köpte mat så jag klarar mig dessa 3 första veckor, de hade 15% rabatt om man köpte  4 paket så jag köpte 8, tyckte det var lika bra. Köpte av alla förutom tomatsoppan (gillar inte tomat) och morotssoppan, fick däremot ett prov av moroten.
Idag till lunch vart det en skogsbär (inte så god men jag kommer att dricka upp dem) till middag ska jag testa kycklingsoppan som jag hoppas är god eller att man förhoppningsvis kan krydda upp den.

Just nu är jag hungrig, det kurrar i magen och jag ser fram emot middagen om en timme.
I morgon lär jag väl få huvudvärk, ska be sambon köpa Treo idag, bäst att ha hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar