onsdag 26 januari 2011

I morgon börjar det

Nu ska jag äntligen göra det och göra det för alltid.
Nu ska jag gå ner i vikt och stanna där. Jag är inte ute efter att bli super smal utan jag vill bara må bättre, kunna röra mig, motionera utan att få ont och få på mig kläderna som bara ligger i garderoben.
Förhoppningsvis kommer lite av mitt självförtroende tillbaka också.
Känner mig lite nervös över hurvida jag verkligen kommer att klara av att leva på Itrims måltidsersättningar i 12 veckor men jag SKA klara det. Det är ju bara 12 veckor av hela mitt liv.
Jag ska på bröllop i sommar och då ska jag inte behöva gömma mig i en stor klänning eller gå och skämmas för att låren ser ut som timmerstockar. Jag ska vara glad och stolt över min kropp och min resa.
Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar