lördag 29 januari 2011

Dag 3. Mina mål

Mina mål under en tid nu framöver:
Vikt: Gå ner till 75kg
Steg: Minst 9000 om dagen
Pulsträning: 1 gång i veckan

Dessa mål förutom vikten känns inte alls som något problem, nästan istället så känns de lite för lätta men å sidan kan det ju vara bra att kunna öka på eftersom.
Stegen går jag nästan ändå varje dag, en del dagar behöver jag bättra på och pulsträningen ska jag verkligen försöka komma iväg på 2 ggr i veckan. Med lite tur så kan jag gå när lillan ändå sover i vagnen, sen får man väl ta det som det blir, vaknar hon så kanske jag i alla fall har hunnit träna 10-20 min vilket är mer än inget.

Jag har mått bra hela dagen, hade verkligen förväntat mig att må piss i minst 3 dagar men det lär väl komma det med. :)
Jag älskar att laga mat (och att äta ;)) och det kändes faktiskt konstigt att inte laga en god lördagsmiddag, jag åt gröt istället, den jag tycker bäst om, bara för att lyxa till det lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar