lördag 29 januari 2011

Dag 3. Inte alls lika hungrig :)

De gånger jag var upp till kidsen i natt så var jag inte alls lika hungrig som förra natten. Skönt!
Mår faktiskt jätte bra, kan det vara så att jag redan tagit mig ur den jobbigaste fasen? I så fall är jag jätte glad!
Igår fick sambon ta lite före kort på mig, ska sudda ut mitt ansikte på dem för att sen lägga ut dem.
Känner att jag vill vara lite anonym :)
I helgen är bara jag och bebisen hemma, stora A och sambon for till fjälls. Jag har en del jobb som jag måste ta tag i och det ligger över mig som ett svart moln så jag tänkte jag skulle jobba bort det mesta i helgen så jag verkligen kan koncentrera mig på att gå ner i vikt!
Jag har ju verkligen alla möjligheter i världen att gå ut och gå eftersom jag är mammaledig, lite svårare känns det att få till träningstillfällen på Itrim men jag ska testa ta lillstumpan dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar