lördag 19 februari 2011

Dag. 22, 23 och 24.

Oj vad dagarna går. Jag har knappt hunnit suttit vid datorn.
Jag brukar försöka skriva lite på kvällen men jag har blivit så otroligt trött på kvällarna den senaste tiden.
Så fort kidsen ligger och sover sött så brukar jag bara äta mitt sista mål och gå och lägga mig, orkar inget mer. Igår la jag mig 21:30 och låg och tyckte att det var synd att jag inte kom i sängs tidigare. :)

Det har varit så gott att äta något annat! Gillade verkligen Moussakan och Couscousen (förutom de äckliga russinen, som är snuskigt söta), chilin var den som var tråkigast tycker jag.
Det är synd att de har så få rätter att erbjuda som är riktig mat, är redan ganska less allt sött, typ smoothie och bars.

Jag har lyckats få till  mina steg dessa dagar, torsdagen och fredagen blev det långpromenad med grannen igen, det är roligt att ha någon att gå med, vi har peppat varann ganska bra.

Tack för alla kommentarer, det är så roligt att inte vara ensam, att dela denna resa med någon som vet precis vad jag går igenom.

1 kommentar:

  1. Man märker verkligen hur vi alla tycker om olika mat/måltidsersättningar...rätt roligt. Själv tycker jag chilisincarnen är favoriten, sedan couscous och sist mousakan:):)

    Låg och funderade i sängen i morse och kom fram till att fasiken....nu typ håller jag mig bara till Shake apelsin/mango, chokladbar och chilisincarne. Kanske varierar mig något emellanåt med annat. Nu har jag 4 veckor kvar och förhoppningsvis så hinner jag inte tröttna helt på mina favoriter då jag vill kunna använda mig av dem även sedan, i nödfall till mellis/frukost.

    Tack för din kommentar hos mig, blev lite generad..men glad!
    Kram Carro

    SvaraRadera