tisdag 15 mars 2011

Dag 47 Måndag.

Idag var jag på så himla dåligt humör, hade det funnits något gott hemma så hade jag vrålätit.
Sjukt sugen hela dagen och som sagt på piss humör. Jag har kostat på mig och köpt ett brännarprogram Nero 10 bla bla nånting. 700 spänn men jag tyckte det var värt det för det verkade så bra att redigera filmer på barnen i.
Jo men hej...
Här satt jag och jobbade och fick till en film som jag skulle bränna och i stort sett när jag var klar och skulle trycka på BRÄNN knappen så "inträffade ett allvarligt fel och Nero måste stängas".
Gaahhhh.
Jag försökte bränna olika saker inget fungerar. Jag blir så lack att jag till slut sitter och grinar vid datorn.
Varför kan inget bara funka på en gång? Varför måste det alltid jävlas?
Jag funderade allvarligt på att kasta ut datorn från balkongen, men jag har inte råd att köpa en ny så jag besinnade mig.
Såklart finns det en support, på engelska, och det är ju så himla lätt att beskriva tekniska saker som jag inte kan på svenska till engelska. Jäkla skit program. 700 spänn fattigare och jag är tillbaka på ruta ett igen, så känns det.

1 kommentar:

  1. Fyy för det tekniska! man kan bli less för mindre.. tur att detta var igår för idag är en ny dag :-)

    SvaraRadera