torsdag 17 mars 2011

Dag 49. Onsdag. Gruppträff och vägning

TACK alla snälla ni för alla kommentarer, det värmer och peppar så!!!

Det är verkligen lite småtungt och jag har precis som linduspindus funderingar på att trappa upp men samtidigt är jag så himla tjurig och vill verkligen nå mitt satta slutmål på dessa 12 veckor så jag kommer att fortsätta tjura på.
Det är ju så kul att testa de gamla kläderna som hänger i garderoben, nu kan jag ha kläder som det var nästan var 6 år sen jag kunde ha. Det är så himla skönt och peppande!
Jag känner mig fortfarande riktigt tjock, har en sån himla slapp mage efter graviditeterna men det är inte ens 6 månader sen lillan kom så jag får väl ha lite tålamod. (inte min starka sida ;))

På kvällen hade vi gruppträff igen. Det kändes ganska meningslöst, jag lärde mig inget nytt.
(Hon som leder gruppen känns lite mähäig, hon talar till oss som om vi är lite halvtröga. Förlåt men det känns så.)
Det som är roligt är att träffa de andra och utbyta erfarenheter och tips eller bara att höra att de går igenom samma problem som en annan.
Vågen visade 81,7. Jag är så glad! Då har det försvunnit 15,1 kg. Härligt!!!
Då väger jag förhoppningsvis under den magiska gränsen 80 på nästa vägning. Det ser jag fram emot!

Må så gott alla och nu ska vi kämpa på!

2 kommentarer:

  1. Grattis till ditt fina resultat!
    Jag tycker också att det bästa på gruppträffarna är att prata med de andra. Oftast hinner man inte ens med speciellt mycket av temat för dagen för att alla pratar så mycket om annat.

    Ha en fin kväll! Och heja!

    SvaraRadera
  2. Åååh, det är klart du ska fortsätta "pina" dig!!!
    Tänk vad duktig du kommer känna dig då. Jag hade också funderingar på att trappa upp de sista veckorna när jag höll på med bara ersättningar... gissa om jag är glad att jag inte gjorde det? JÄTTEGLAD!!!
    Och när jag kände mig som minst motiverad, provade jag gamla kläder, det hjälpte mig!!!
    Ät en morot om du blir hungrig eller en bit gurka, det gjorde jag och det gick bra.

    Håll ut, vännen. Du klarar detta!

    Ha en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera