tisdag 15 mars 2011

Dag 48. Tisdag. På bättre humör idag.

Trots att problemet från igår kvarstår så är jag på bättre humör idag.

Jag har lite problem med motivationen för tillfället, jag längtar så efter att äta något annat.
Jag är så himla less på alla sött jag äter, det är så synd att det inte finns mer riktig mat (LCD) att välja på.
Tidigare njöt jag av varje tugga och åt långsamt, de senaste dagarna är det som om jag bara stoppar i mig så fort som möjligt och önskar att jag hade en portion till.
Det lär väl vara något jag ska gå igenom med...

Mina steg har jag inte fått till på över en vecka men idag lämnade jag A på förskolan och gick ner på stan så det blev 10402, skönt att vara igång med det i alla fall. Jag skulle så gärna vilja träna i morgon innan gruppmötet på Itrim men jag tror knappast att kroppen orkar med ännu...

4 kommentarer:

  1. Du har säkert "bara en svacka" och kommer hitta rätt snart igen :-)
    Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Herregud...sitter och tittar på din tabell här intill, och kan bara konstatera att det gått fort för dig =)!!! Jag blir så glad för din skull!!

    Läste några inlägg, eftersom jag missat det de senaste dagarna...
    Ser att du var ledsen och arg igår....ja, vad säger man? Teknikens under...jätte bra- när det fungerar. Har också varit nära på att slänga ut datorn en gång, men kom fram till samma sak som du. Resultatet blev en misshandlad tangent, som ff sitter löst, hahaha.

    Det där med PCO alltså, jag kan inte riktigt få grepp om det... Lite klurigt, vill jag påstå. Vi har olika "grader" av det, men tycks ha haft samma problem. Min mens uteblev också flera år, men jag orkade inte med den, så jag gjorde egentligen inte så mkt åt den. Men idag är jag likt dig, mycket glad när den kommer, även om jag aldrig har ägglossning =(.

    Vilket mirakel att ni blev med barn =D. Vilken lycka!
    Hur många år är det mellan era barn? Jag har nämligen hört att det ska vara lättare att bli gravid andra gången, eftersom kroppen "kommer ihåg" känslan... Blir jag gravid så är det bara pang på rödbetan efter 1:a barnet , kan jag säga, haha.

    Nu har jag (äntligen) lagt till dig på min sidebar, så att du syns varje gång du lägger in något nytt =). Bra va?

    Ha en fin kväll, nu ska jag sluta ordbajsa och börja träna , istället...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Här har du en till som är riktigt less, tom funderar på att trappa upp. Visst jag tränar o håller på men jag är så sugen på att äta riktig mat! Vad gör vi? Peppar varandra o står ut eller hur?
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Håll ut! Jag lovar att det kommer att kännas lättare om några dagar. Det är skitjobbigt i perioder - men så värt att bita ihop när man ser resultaten.
    Jag hejar på dig!
    Kram/Sussie

    SvaraRadera