söndag 30 januari 2011

Dag 4. Mår sämst på morgonen men vågen visar nedåt!

Helt klart är jag helt tömd på energi på morgonen, känner mig nästan lite bakis.
Skulle i och för sig kunna vara vätskebrist men jag tycker att jag dricker och dricker, även på nätterna eftersom jag oftast är upp flera gånger till barnen.
Efter dagens frukost, chokladshake med en halv deciliter starkt kaffe så känner jag mig full av energi.
Tycker inte att deras chokladshake är särskilt god men den blir bättre med kaffe. Igår testade jag att kryddda den med kanel och kardemumma,det var inte så tokigt!
Skulle behöva mer tips på hur man kan piffa till maten!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din värmande kommentar hos mig!
    Du gör mig glad =)!
    Kul att jag kan inspirera. Blogga verkar vara ett av det bästa jag gjort!

    Har inga direkta tips till dig på hur du kan krydda "maten", men det är bara att fortsätta experimentera. Det där med att ha kaffe i shaken låter inte alls tokigt =)!

    Kämpa på!!! Du kommer klara det.
    Jag antar att du fortfarande är i ett stadie där du känner dig jättehungrig, och du har säkert hört det förr, men det blir bättre och man blir MYCKET piggare till slut!

    Ha en fin start på den nya veckan.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Heja heja!
    Här är en till som har precis satt igång med itrims rivstart, jag är inne på 8e dagen. Känner igen mig när jag läser dina inlägg. Men det blir bättre! Testa curry, paprika och chilikryddor, åt tomatsoppa i dag med massa vitlök mums va gott det var faktiskt!

    Starten är tuff men nu känns det mycket bättre, har ca 20kg som jag vill gå ned.
    Kämpa kämpa du är jätte duktig!
    kram L

    SvaraRadera