måndag 31 januari 2011

Dag 5. Första träningspasset på Itrim

Idag var jag ner och fick instruktioner om maskinerna och sen körde jag ett pass. Jisses vad skönt det var. Jag kommer nog ha en grym träningsvärk i armar och axlar i morgon. Härligt! Jag har längtat efter att träna och fattar inte varför jag inte gjort något åt det tidigare! Jag har inte tränat ordentligt sen efter första barnet så det blir ju minst 1,5 år sen.
Idag har jag varit väldigt sugen på lite allt möjligt, sambon och stora A kom hem från fjällen och de hade bla med sig rostbröd. A ville ha till mellis och det luktade fantastiskt.
Det känns inte som några problem att motstå suget men jag hoppas att känslan av att vilja skära till en ostskiva och mula i sig försvinner.
Jag tycker även att det går jätte bra att hantera hungern, verkligen inga problem, jag trodde jag skulle få värsta humörsdipparna men det funkar jätte bra. Är inte ens särskilt hungrig, vilket är skönt!

Imorgon ska jag iväg på den första gruppträffen och det är dags för vägning igen, det blir ju en dag tidigare så vecka 1 får nog bara bestå av 6 dagar, så jag kommer i fas.
Det ska bli jätte spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar