lördag 5 februari 2011

Dag 9. Hinner ingenting vilket säkert är positivt :)

Dagarna verkligen rusar i väg och jag hinner inte ens logga in och skriva lite. Jag tycker det är jätte jobbigt att känna att man inte ens hinner med vardagen, jag är ju hemma och mammaledig, jag borde ju har mycket tid...
Det positiva med att det bara rusar i väg är att jag inte hinner tänka på maten utan det känns istället jätte skönt att jag bara kan blanda till något till mig själv, snabbt och lätt.
Det jag gärna skulle vilja ha tid med är att ta lite kort och lägga in här, skulle vilja göra om designen igen också.
Det är mycket jag vill. :)
Idag hade vi middagsbesök och han frågade faktiskt om jag hade gått ner i vikt, han visste inte om att jag hade börjat på Itrim, så alltså syntes det. Kul!
Även idag blev jag väldigt hungrig/arg/irriterad innan jag fick min middag, mellan alla andra mål klarar jag mig mycket bättre men just mellan lunch och middag är det lite tuffare. Hoppas det ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar