onsdag 2 februari 2011

Dag 6. En skit dag!

Idag var det en riktigt dålig dag. Stora A var sur och vresig lilla a vägrade sova både under natten och dagen, vilket resulterade i en inte så nöjd bebis. Inte heller mamman var så pigg efter 3 timmars sömn. Jag hade hoppats på att få sova en stund när A var på förskolan men eftersom lilla a inte sov så fick jag vara uppe.
Solskenshumör! Dessutom regnade det!!! Fy vad tråkigt, det är ju februari då ska det ju snöa!
På grund av mina humördippar så var suget lite extra starkt när jag lagade mat till mannen och barnen, stekte bla bacon och det luktade ljuvligt... Jag fick nöja mig med lukten :)

Dessutom var jag stressad under hela dagen, hade så mycket jag skulle hinna eftersom jag skulle bort på kvällen, på den första gruppträffen på Itrim, jag skyndade och skyndade ända tills jag gnällde för sambon via telefon och han påpekade att det var inte den 2 februari idag utan i morgon.
Så jag har möte idag (läs morgon, eftersom jag inte ens hann skriva ett inlägg igår :)).

1 kommentar:

  1. Låter som du har haft en jobbig dag! Imorgon kommer det säkert vara bättre!
    Va duktig du är som orkade motstå maten!
    Heja heja! kram

    SvaraRadera