söndag 13 februari 2011

Dag 17. Lördag igen

Blir verkligen frustrerad för det står helt still på vågen.
På 8 dagar har jag inte gått ner någonting, vilket känns jätte konstigt och jäkligt trist. Jag har inte misskött mig någonting, ätit precis det jag ska och i tid enda mål jag har bytt ut var ju till en chokladbar häromdagen och idag bytte jag middagen till en Modifast (men det är ju bara 9 kcal mer).
Är det för att jag inte har tränat eller gått någonting, jag har bara varit inne och inte rört mig något nu när jag varit sjuk. Tråkigt är det i alla fall!!!
Hoppas verkligen det vänder!

På kvällen kände jag mig lite piggare och tog och grundmålade ett blivande bord till barnens rum.
En gammal kabletrumma, den ska få bli vit och grön tror jag. Resultatet kommer senare.
Det var så skönt att vara själv en stund och måla. Jag lyssnade på en ljudbok samtidigt, just nu lyssnar jag på Karin Alvtegen "En sannolik historia", hittills jätte bra.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    förstår att det är jobbigt, du ska se att det släpper snart. Strunta i att väga dig på ett tag, prova gamla stora kläder så märker du att det går åt rätt håll, boka ev in ett möte på itrim så du får tillbaka motivationen!
    Vilket häftigt bord!
    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! :-) motivationen kommer :-) kilona försvinner :-) tur är väl det men det är jobbigt när man får "svackorna" nu var ju detta igår så jag tror och hoppas att idag är en bättre dag!
    //Anna

    SvaraRadera