onsdag 16 februari 2011

Dag 21. Onsdag. Vägning och gruppträff

Tjo ho, vägningen gick bra till och med över förväntan. Trodde egentligen inte på att jag skulle nå -8kg totalt men det gjorde jag. -8,6. Det var riktigt kul!
Jag passade på att träna innan gruppträffen, å så skönt det var!
Sen åt jag min middag under gruppträffen, min första LCD måltid (tjuvstartade lite :) ). Det blev en apelsin/mango shake. MUMS!
Å vad mätt jag blev!
Nu äntligen ska är VLCD över (fast jag måste säga att det har gått så himla bra, det är bara de sista dagarna som jag har tyckt varit jobbiga)
12301 steg :) + pulspass. (så måste det se ut oftare)

4 kommentarer:

  1. Grattis va duktig du är! Visst är det härligt att få äta mer mat! Det är lustigt att man kan bli så mätt!

    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Grattis till viktminskningen, som gick över förväntan!!!! Det är alltid lika välkommet och roligt =)!

    Duktig du är som går så många steg och tränar.

    Upptrappningen kommer gå himla bra, ska du se =)!
    Lite roligare om inte annat =)!

    Ha en bra kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oh, -8.6 kg GRATTIS!!!! Kramis Carro

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Stort Grattis! :-)

    SvaraRadera