tisdag 8 februari 2011

Dag 12. Skönt med måndag igen!

Skönt med måndag igen, några dagar till och 2 veckor av VLCD har gått. Börjar se ett slut på soppandet.
Inte för att jag tycker det är jätte jobbigt men det ska bli roligt med lite mer variation, jag är i vanliga fall en sån som låter det gå minst två veckor mellan maträtter innan jag lagar med igen.
Idag gjorde jag och kidsen en liten tripp till svärmor som har ramlat och gjort illa sig, hon fick en box med chokladhjärtan som jag gärna skulle ha satt i mig alldeles själv men den tiden är ju slut! :)


Passade på att gå en promenad med lillan då stora A lekte med svärmor, så jag fick ihop mina steg idag med.

21:15 la vi oss, det var bara strunt på tv-n och eftersom båda barnen just nu krånglar lite på nätterna så var det skönt att få nån extra timmes sömn.
Jag börjar bli riktigt orolig för mitt hår, jag har fått jäääätte högt hårfäste nu, har verkligen blivit kal!!!
Ska ta kort på det och visa, inte bra om jag ska tappa ännu mera pga dieten. :(
Får ta och sy lite nya hårband för att dölja det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar