fredag 11 februari 2011

Dag 15. Torsdag. Hjärtat hoppar så :(

I några dagar har mitt hjärta slagit extraslag eller om det bara slår till en gång hårt eller vad det nu är, himlans obehagligt är det i alla fall. Jag vet inte vad det beror på men givetvis funderar man ju. På kvällarna har det varit värst, ikväll blev jag nästan lite rädd.
VLCD i 2 veckor utsätter givetvis kroppen för en hel del och nu förkylningen i kroppen. Sömnen har verkligen inte varit den bästa på ett tag, i natt sov jag bara 3,5 timme totalt. Det bara snurrade i huvudet när jag masade mig upp ur sängen..
Dessutom får jag ju rejäla utbrott på dagarna på min sjövilda snart 3-åriga son. Jag måste försöka lugna ner mig, inte bli så arg och sova bättre.
Tur att helgen är i antågande så sambon kan hjälpa till lite. Ska ändå ta och ringa dem på Itrim för att höra om de hört någon annan som fått liknande problem.

1 kommentar:

  1. hej! åh hoppas att det går över. Förstår att det känns obehagligt. Hoppas du fick något vettigt svar.. fast oavsett svar så vill man ju känna sig "frisk"

    SvaraRadera